Το “Ασφαλιστικό ΝΑΙ” είναι ένα περιοδικό επικοινωνίας και πωλήσεων που κυκλοφορεί από το 1989 στην Ελληνική Τραπεζασφαλιστική Αγορά από την εταιρία ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΠΥΡΟΥ, που είναι μέλος της Ένωσης Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Περιοδικού Τύπου, στις οποίες ανήκουν ακόμη οι εφημερίδες, NEXT DEAL, ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ και το τραπεζικό περιοδικό BANCASSURANCE & BANKING καθώς και o δικτυακός τόπος www.nextdeal.gr.
Το “Ασφαλιστικό ΝΑΙ” τυπώνεται, σε 15.000 τεύχη για Ελλάδα και Κύπρο και κυκλοφορεί στα περίπτερα μέσω του πρακτορείου «ΑΡΓΟΣ» ανά δίμηνο. Έχει συνδεθεί με την έννοια ενός διαφορετικού περιοδικού, ενός ανθρώπινου περιοδικού για τους επώνυμους και μη επώνυμους που δεν μπορούν να αγνοήσουν οι επώνυμοι και που αποβλέπει στην αυτοβελτίωσή τους.
Το “Ασφαλιστικό ΝΑΙ” θεωρεί, ότι εάν έστω και ένας βελτιωθεί σε κάθε έκδοση, ότι ΕΠΕΤΥΧΕ αφού συνήθως πάντα ΕΝΑΣ αλλάζει κάτι στον κόσμο μας.
Φιλοσοφία του ΝΑΙ είναι ότι ο Τραπεζασφαλιστικός χώρος μπορεί να εκπροσωπηθεί μόνο από άτομα με υψηλό κύρος και ολοκληρωμένη προσωπικότητα. Έτσι η ύλη του περιοδικού αποτελείται από θέματα αυτοβελτίωσης, επικοινωνίας, ψυχολογίας, ιστορίας, πολιτισμού, οικολογίας, προσωπικών σχέσεων κ.λπ. και κυρίως θεμάτων διαπραγμάτευσης. Το περιοδικό ξεκινά με ένα μόνιμο 8σέλιδο πολιτισμού και Ελληνικής ιστορίας υπό τον τίτλο “συνΝΑΙσθηματικά”, συνεχίζει με ένα 10σέλιδο ανάλυσης και σχολιασμού των τραπεζασφαλιστικών δρώμενων από πρόσωπα και γεγονότα, ακολουθεί μια συνέντευξη με πρόσωπο κύρους και αποδεδειγμένου έργου και παρουσίαση μεγάλων θεμάτων της οικονομίας και των Financial services, συνεχίζει με προβολή εταιριών και συνεδρίων και ακολουθούν η Τραπεζασφαλιστική επικαιρότητα και επικοινωνία. Ειδικά αφιερώματα υπάρχουν σε κάθε τεύχος για τους πωλητές και την ηγεσία με ποικίλα θέματα πωλήσεων και Management που διαβάζουν αρκετοί συνδρομητές ιδιώτες ή εταιρίες και εκτός του τραπεζοασφαλιστικού χώρου. Τέλος, ενδιαφέρον παρουσιάζουν ειδικές σελίδες με το αυτοκίνητο με την επισήμανση «ΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ», όπου παρουσιάζονται αναλυτικά μοντέλα αυτοκινήτων θέμα που αφορά άλλωστε και τους ασφαλιστές. Ενδιαφέρον επίσης τα θέματα πληροφορικής, τεχνολογίας, Internet, συνεδριακών εκδηλώσεων, ξενοδοχείων κ.λ.π.
Η οικονομική ευρωστία του περιοδικού που προέρχεται κυρίως από συνδρομές και διαφημίσεις δίνουν στο περιοδικό την δυνατότητα να επιλέγει την θεματολογία του ανεξάρτητα και ελεύθερα “σεβόμενο”: ιδιαιτέρως τον άνθρωπο πωλήσεων πρώτης γραμμής.
Άμεσοι αποδέκτες του “NAI” είναι οι διαμορφωτές γνώμης του χώρου (ως ηγέτες και ως καταναλωτές), Οργανισμοί, Υπουργεία, Δημόσιες Υπηρεσίες, Ιατρικά κέντρα, ιδιωτικές κλινικές, ιατροί, δημόσια νοσοκομεία και οι Managers τους, φαρμακευτικές εταιρείες και ιατρικού εξοπλισμού, Τράπεζες και οι Εταιρίες τραπεζικών ομίλων, Ασφαλιστικές, Αμοιβαία Κεφάλαια, Leasing, Factoring, Εταιρίες πληροφορικής και Τεχνολογίας, Κινητή Τηλεφωνία, Ξενοδοχειακά κέντρα, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, Ταξιδιωτικά Γραφεία κ.λ.π. Έμμεσοι αποδέκτες όλοι οι κάτοχοι χρήματος, εξαιτίας των ανωτέρω ενασχολήσεων.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι θέματα του ΝΑΙ φωτοτυπούνται και διανέμονται σε πωλητές ή αναλύονται από διευθυντές υποκαταστημάτων στις τακτικές εκπαιδευτικές συναντήσεις τους ανεβάζοντας την αναγνωσιμότητα στους 50.000 αναγνώστες όπως λένε οι στατιστικές. Σημαντική είναι η παρουσία του ΝΑΙ στα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών των εταιριών και στα σπίτια των συνδρομητών που το διαβάζουν όλα τα μέλη της οικογένειας.
Κεντρική φιλοσοφία του ΝΑΙ είναι αυτό που εκφράζει ο τίτλος του: Θετική και αισιόδοξη στάση με την ενέργεια του ΝΑΙ: Ναι στη ζωή, Ναι στην ανθρώπινη συνεργασία & με εσάς...